söndag 15 december 2013

Alive and kicking!

Mitt första inlägg på min första blogg... Stort, spännande och lite läskigt. Jag som tänkt börja i så många år, som formulerat otaliga inlägg (gärna högt) i bilen på väg hem från jobbet, som registrerat minst två tidigare adresser, men som aldrig fått tiden att gå ihop.... är det nu det ändå händer på riktigt!?

Den här bloggen är för mig och de som tycker att det kan vara skoj att hålla sig lite uppdaterade om mig och de mina, och inte minst det lilla hus vi just köpt och har för avsikt att förädla. Räkna med MYCKET renoverings- och inredningsfunderingar, men också livet i stort så som det ser ut när man befinner sig mitt i kontrollerat kaos med en treåring och en femåring.

Välkommen - jag hoppas vi kommer ses ofta framöver!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver till mig!