måndag 20 januari 2014

79 GB som ställer till det

Vänner. Jag vill verkligen verkligen visa er en radda bilder på vårt golv som blir så fint. Men det finns just för tillfället ett litet problem - nämligen att det inte går att knöka in minsta kilobyte till på min lilla laptop. Anledningen är sannolikt de 79 gig foton som redan ligger och jäser här. Jag behöver min kära sambo till hjälp eftersom de synkas med Skydrive och Dropbox och fan och hans moster, men sambon prioriterar hela tiden annat. Som att åka till huset även kväll till exempel. Och det är nog bäst eftersom det går så fasligt fort där nu att misstagen tycks avlösa varandra.

Under tiden kan jag i alla fall tala om att IKEA är på väg att släppa en finfin limiterad kollektion - Bråkig - som tagits fram i samarbete med det danska formgivarkollektivet ArtRebels. Jag tänker mig minst en stol till minst ett barnrum, och säkert en kudde också och kanske en en hel massa lådor och sannolikt kopparfärgade bordsben. Vi får väl se hur det känns IRL.







BRÅKIG. Pressbilder från Ikea

2 kommentarer:

  1. Sjukt snygga saker! Känner mig mycket inspirerad att handla lite jag också. Elsie ska ju få ett eget rum snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En anledning så god som någon!!! :-)

      Radera

Tack för att du skriver till mig!